GIF genericos 468x60
Portada Noticias Juegos Análisis Contacto Foro
hace 7 años #61
clionheart
Detalles Posts71 Temas5

Veamos, tengo más de cinco repeticiones almacenadas. Me he visto unas diez de ellas. Y el puñetero trofeo no me sale, ¿alguna idea?

hace 7 años #62
Neipol
Detalles Posts1297 Temas111

Los combates no tienen que ser tuyos.

En Network ve a Ranking y mira los primeros clasificados, que seguro que tienen vídeos de sus combates para guardar. Guarda 5 y luego ve a Theatre para verlos.

hace 7 años #63
clionheart
Detalles Posts71 Temas5

Ah coño, vale vale. ¡Muchas gracias Nei!

hace 7 años #64
Neipol

A partir de esta semana empiezo "vacaciones" (tengo que currar por las mañanas), así que puedo viciar todas las tardes que queráis.

¿Quedamos un par de tardes los tres para que Clion y yo nos saquemos el trofeo de mirar 20 partidas?

PD:

hace 7 años #65
clionheart
Detalles Posts71 Temas5

No se yo si va a ser posible, como ya te dije a partir de mañana lo voy a tener chungo. Hay gente en casa y no podré conectarme tan alegremente con la PS3, que además no se si tendré que estar una semana cuidando a mi abuelo en su casa, y allí no tengo conexión a internet.

hace 7 años #66
Erep
Detalles Posts473 Temas22

yo no tengo problema, cuando os vaya bien me avisais y me meto

Post oficial:[Noticias] Noticias de los usuarios

hace 7 años #67
Erep

Anunciado BlazBlue: Chrono Phantasma 

-The new release will be titled Blazblue Chrono Phantasma.

-There’s reportedly a lot that’s been changed in the game. The neutral poses have been redrawn for all the characters, and their costumes are even different. Of course they also have new moves.

-Noel has a different weapon and she doesn’t wear a cap this time.

-Tsubaki seems to be the version that’s fallen to the dark side.

-Hazama has a new DD

-The BGMs seems to be different as well

-Three new characters will be added in: Amane, Barret(Bullet?), Azrael. Amane fights with something like a cloth, Barret looks a bit like Makoto, Azrael is muscular.

- Location testing will begin tomorrow at Akihabara Hey and run until next Sunday, August 12. (wth? Starting on a normal Monday? Sunday is when Comiket ends and people from all abroad will be coming, so that makes sense though)
- The new release will be titled Blazblue Chrono Phantasma.
- There's reportedly a lot that's been changed in the game. The neutral poses have been redrawn for all the characters.
- Costumes for some of the characters are different. (Might only be Noel since it hasn't been reported for other characters yet)
- Of course they also have new moves.
- Noel has a different weapon and she doesn't wear a cap this time.
- Tsubaki is the version that's fallen to the dark side.
- Hazama has a new DD.
- The stage backgrounds are new
- The BGMs seems to be different as well
- Three new characters will be added in: Amane, Barret(Bullet?), Azrael. Amane fights with something like a cloth, Barret looks a bit like Makoto, Azrael is muscular. 
[updates]
- Azrael is a mid-aged muscular man who's sort of a meathead, fighting is everything to him. Drive name is "The Terror".
- Amane is a man that looks as beautiful as a goddess, fights with a plumage. Drive name is "Spiral".
- Barret is a close-combat cool female mercenary with cleavage. At a glance her motions looks a bit like Makoto's. Drive name is "Lockon".

- Voices: Barret= Toa Yukinari (Berserk anime series' Casca), Azrael= Hiroki Yasumoto (Bleach's Chad), Amane=Akira Ishida (Namco Tales series' Rid Hershel)
- Jin can do his DD in the air
- Bang has a new DD where he uses his nail
- Ragna has a new move that looks a bit like Gravedigger (probably means Testament's from the GG series.)
- Hazama has a new move where he turns into Terumi and steps on his opponent

Fuentes:

http://www.siliconera.com/2012/08/05/blazblue-chrono-phantasma-announced-by-arc-system-works/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+siliconera%2FMkOc+%28Siliconera%29

http://shoryuken.com/2012/08/05/arc-system-works-announces-blazblue-chrono-phantasma-includes-three-new-characters-additional-outfits-updated-moves-and-more/

http://www.mmcafe.com/cgi-bin/forums/bbs/messages/13362.shtml

hace 7 años #68
Neipol

Esta saga saca juegos demasiado rápido DDD:

hace 7 años #69
Erep

video en el que se ven los personajes nuevos noel con el nuevo traje nuevos movimientos etc

hace 7 años #70
BlueKen
Detalles Posts31 Temas1

Aquí teneis la MoveList de la nueva versión y de los personajes nuevos. Disfrutadla ^^ 

Respuesta rápida
Para responder, por favor inicia sesión, o registrate.